« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

9) Podjęcie uchwał w sprawach:

I etap – dyskusja i zgłaszanie wniosków

1. pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 135),

6. zmiany uchwały nr 1088/LXIII/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie określenia zadań rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz przeznaczenia na nie środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rok 2024 (druk nr 128),

7. wydzierżawienia w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy-Miasto Płock, położonych w Płocku przy ul. Żyznej (obr. 1) (druk nr 129),

12. zamiany nieruchomości niezabudowanej położonej w Płocku przy ul. Szpitalnej, oznaczonej jako działka nr 565, stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock na nieruchomość zabudowaną położoną w Płocku przy pl. Stary Rynek 22, oznaczoną jako działka nr 684, stanowiącą własność prywatną (druk nr 134),

17. zmiany uchwały nr 74/III/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przyjęcia ramowego planu pracy Rady Miasta Płocka na okres od sierpnia do grudnia 2024 roku (druk nr 123),

21. rozpatrzenia petycji z dnia 20 sierpnia 2024 r. w przedmiocie zmiany formatu informacji o złożonych petycjach na stronie internetowej Urzędu Miasta Płocka (druk nr 143),

II etap – głosowanie nad zgłoszonymi wnioskami i projektami uchwał

10) Sprawozdanie Prezydenta Miasta Płocka z pracy między sesjami.

11) Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miasta Płocka z pracy między sesjami.

12) Interpelacje i zapytania radnych.

13) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

15) Zamknięcie obrad VI Sesji Rady Miasta Płocka.

« Powrót do strony głównej