« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

9) Podjęcie uchwał w sprawach:

I etap – dyskusja i zgłaszanie wniosków

1. pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 135),

4. określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 126),

5. szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach treningowych i wspomaganych (druk nr 127),

6. zmiany uchwały nr 1088/LXIII/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie określenia zadań rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz przeznaczenia na nie środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rok 2024 (druk nr 128),

7. wydzierżawienia w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy-Miasto Płock, położonych w Płocku przy ul. Żyznej (obr. 1) (druk nr 129),

8. wydzierżawienia nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy-Miasto Płock, zlokalizowanych w Płocku przy ul. Dobrzykowskiej (obr. 12) (druk nr 130),

9. wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock, zlokalizowanej w Płocku przy ul. Kolejowej obr. 12 (druk nr 131),

11. przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bielska – Bartoszewskiego” w Płocku (druk nr 133),

12. zamiany nieruchomości niezabudowanej położonej w Płocku przy ul. Szpitalnej, oznaczonej jako działka nr 565, stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock na nieruchomość zabudowaną położoną w Płocku przy pl. Stary Rynek 22, oznaczoną jako działka nr 684, stanowiącą własność prywatną (druk nr 134),

14. przyjęcia do realizacji „Programu profilaktyki i wczesnego wykrywania raka płuc wśród mieszkańców Płocka w latach 2024-2026” (druk nr 137),

16. organizacji wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej dla jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Płock (druk nr 139),

17. zmiany uchwały nr 74/III/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przyjęcia ramowego planu pracy Rady Miasta Płocka na okres od sierpnia do grudnia 2024 roku (druk nr 123),

18. wyboru trzech przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 124),

21. rozpatrzenia petycji z dnia 20 sierpnia 2024 r. w przedmiocie zmiany formatu informacji o złożonych petycjach na stronie internetowej Urzędu Miasta Płocka (druk nr 143),

II etap – głosowanie nad zgłoszonymi wnioskami i projektami uchwał

10) Sprawozdanie Prezydenta Miasta Płocka z pracy między sesjami.

11) Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miasta Płocka z pracy między sesjami.

12) Interpelacje i zapytania radnych.

13) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

15) Zamknięcie obrad VI Sesji Rady Miasta Płocka.

« Powrót do strony głównej