Porządek obrad
1.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
2.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia komisji Rady Miasta Płocka z 3 czerwca 2025 roku.
3.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej z 25 czerwca 2025 roku.
4.
Informacja o przygotowaniu szkół i placówek do nowego roku szkolnego – przeprowadzone prace remontowe, wydatki inwestycyjne, zakupy.
5.
Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2025-2051 (druk nr 313),
2)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na rok 2025 (druk nr 314),
3)
pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 312),
4)
zmiany uchwały Nr 174/VIII/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez miasto Płock (druk nr 301),
5)
trybu udzielania i rozliczania dotacji dla jednostek oświatowych funkcjonujących na terenie miasta Płocka prowadzonych przez, inne niż miasto Płock organy – osoby prawne lub fizyczne oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania (druk nr 302),
6)
w sprawie nabycia przez Gminę-Miasto Płock prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonych w Płocku przy ul. Wiadukt 4E, oznaczonych jako działki nr 34/11, nr 34/8 i nr 34/2 (druk nr 316) - wrzutka.
7.
Zakończenie posiedzenia.