Porządek obrad
1.
Przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta z 24 września 2024 r.
3.
Sprawozdanie z realizacji Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 roku.
4.
Raport końcowy podsumowujący pomiary jakości powietrza w Płocku, w latach 2019-2023 realizowanych na podstawie umów zawartych z konsorcjum DACSYSTEM Sp. z o.o. i Fundacją ARMAG przygotowany przez zespół Fundacji ARMAG.
5.
Sprawozdanie z realizacji „Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy- Miasto Płock w latach 2020-2024”.
6.
Prace nad Planem Ogólnym Miasta Płocka.
7.
Sprawozdanie z realizacji projektów Budżetu Obywatelskiego zwycięskich w głosowaniu w 2023 roku.
8.
Omówienie projektów uchwał na najbliższą Sesję Rady Miasta w następujących sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2024-2050 (druk nr 140),
2)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na 2024 rok (druk nr 141),
3)
zmiany uchwały nr 74/III/2024 Rady Miasta Płocka z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przyjęcia ramowego planu pracy Rady Miasta Płocka na okres od sierpnia do grudnia 2024 roku (druk nr 123),
4)
wyboru trzech przedstawicieli Rady Miasta Płocka do Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 124),
5)
zmiany w składzie osobowym doraźnej Komisji ds. Organizacji Pracy Rady Miasta Płocka (druk nr 125),
6)
określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 126),
7)
przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Bielska- Bartoszewskiego” w Płocku (druk nr 133).
9.
Rozpatrzenie korespondencji.
10.
Sprawy różne i organizacyjne.