« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4) Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Płocku o stanie bezpieczeństwa miasta Płocka w zakresie ochrony przeciwpożarowej za 2024 r.

7) Funkcjonowanie PZOZ Sp. z o.o. pod względem zabezpieczenia usług medycznych i specjalistycznych mieszkańców Płocka – informacje o kontraktach z NFZ na rok 2025 i realizacji kontraktów w 2024 roku. Informacja o Nocnej i Świątecznej Pomocy Medycznej realizowanej w trzech głównych podmiotach w Płocku.

8) Gospodarka odpadami komunalnymi w Płocku – dochody i wydatki w ramach budżetu miasta Płocka z podziałem na rodzajowość za lata 2020-2024. Przedstawienie wysokości umów z odbiorcami odpadów komunalnych za wskazane lata.

11) Podjęcie uchwał w sprawach:

I etap – dyskusja i zgłaszanie wniosków

3. wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy-Miasto Płock (druk nr 244),

11. szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu zapłaty lub rozkładania na raty spłaty oraz niedochodzenia należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym i niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, przypadających Gminie-Miasto Płock lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy de minimis w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc de minimis oraz wskazania organów i osób do tego uprawnionych (druk nr 252),

II etap – głosowanie nad zgłoszonymi wnioskami i projektami uchwał

12) Sprawozdanie Prezydenta Miasta Płocka z pracy między sesjami.

13) Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miasta Płocka z pracy między sesjami.

14) Interpelacje i zapytania radnych.

15) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

16) Sprawy różne.

17) Zamknięcie obrad XII Sesji Rady Miasta Płocka.

« Powrót do strony głównej