« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3) Rozpatrzenie „Raportu o stanie miasta Płocka” i głosowanie nad udzieleniem Prezydentowi Miasta Płocka wotum zaufania:

a) przedstawienie „Raportu o stanie miasta Płocka” przez Prezydenta Miasta Płocka,

b) debata nad „Raportem o stanie miasta Płocka”,

c) głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Płocka wotum zaufania (druk nr 58).

4) Raport z wykonania Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2025 i efektów jego realizacji za 2023 rok.

6) Podjęcie uchwał w sprawach:

I etap – dyskusja i zgłaszanie wniosków

a) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania Budżetu Miasta Płocka za 2023 rok,

b) rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy-Miasto Płock,

c) informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego,

d) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonych przez Prezydenta Miasta Płocka sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2023 rok,

a) stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Prezydenta Miasta Płocka za 2023 rok,

b) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Płocka wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta,

6. zmiany Uchwały Nr 877/L/2023 Rady Miasta Płocka z dnia 26 stycznia 2023 roku dotyczącej określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy za usługi w zakresie odbierana odpadów komunalnych oraz górnych stawek opłat za opróżnianie zbiorników bezodpływowych oraz osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych (druk nr 61a),

7. przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakładu Orlen SA wraz z terenami przyległymi w Płocku (druk nr 62),

8. określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 63),

9. zmiany Uchwały nr 612/XXXV/2017 Rady Miasta Płocka z dnia 29 sierpnia 2017 r. ustanawiającej na pierwszym podobszarze rewitalizacji miasta Płocka Specjalną Strefę Rewitalizacji (druk nr 64),

11. szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu zapłaty lub rozkładania na raty spłaty oraz niedochodzenia należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym i niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, przypadających Gminie - Miasto Płock lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy de minimis i pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc de minimis lub pomoc publiczną oraz wskazania organów i osób do tego uprawnionych (druk nr 67),

12. ustanowienia stypendiów artystycznych Prezydenta Miasta Płocka dla młodzieży oraz nadania regulaminu konkursu o przyznanie stypendiów artystycznych Prezydenta Miasta Płocka dla młodzieży (druk nr 68),

17. WRZUTKA - projekt uchwały w sprawie przygotowania projektu uchwały zmieniającej Uchwałę nr 381/XXII/2020 Rady Miasta Płocka z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na obszarze Miasta Płocka (druk nr 75).

II etap – głosowanie nad zgłoszonymi wnioskami i projektami uchwał

7) Sprawozdanie Prezydenta Miasta Płocka z pracy między sesjami.

8) Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miasta Płocka z pracy między sesjami.

9) Interpelacje i zapytania radnych.

10) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

11) Sprawy różne.

12) Zamknięcie obrad III Sesji Rady Miasta Płocka.

« Powrót do strony głównej