« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Przyjęcie porządku obrad.

2. Przyjęcie protokołu z posiedzenia komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miasta Płocka z 18 września 2025 roku.

4. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych miasta Płocka za rok szkolny 2024/2025, w tym o wynikach egzaminów zewnętrznych oraz nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez kuratora oświaty.

5. Sytuacja ludzi w kryzysie bezdomności w Płocku (pomoc w okresie zimowym, problem wychodzenia z bezdomności).

6. Opiniowanie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:

1) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2025 -2051,

2) zmieniającą Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na 2025 rok,

4) uchylenia uchwały Nr 254/XIV/2025 Rady Miasta Płocka z dnia 22 maja 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Płocka dotyczących lokalizacji Centrum Integracji Cudzoziemców (druk nr 327),

5) zmiany uchwały nr 255/XI/2025 Rady Miasta Płocka z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie określenia zadań rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz przeznaczenia na nie środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rok 2025 (druk nr 328),

6) przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Płocku na lata 2025-2027 (druk nr 329),

7) zmiany Uchwały Nr 258/XVII/2011 Rady Miasta Płocka z dnia 29 listopada 2011 roku w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie Ośrodek Rodzinnej Pieczy Zastępczej z siedzibą w Płocku i nadania jej Statutu (druk nr 342),

8) przyjęcia Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej na terenie Miasta Płocka na lata 2025-2027 (druk nr 343),

9) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Płocka oraz wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych i opłaty dodatkowej, sposobu ich pobierania oraz wprowadzenia opłaty abonamentowej (druk nr 344),

10) ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia dla Prezydenta Miasta Płocka (druk nr 346).

7. Sprawy różne.

8. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej