Porządek obrad
1.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
2.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej z 24 września 2025 roku.
3.
Porównanie dochodów w 2023 i 2024 roku z tytułu: podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego, podatku od środków transportowych.
4.
Przyjęcie terminarza opiniowania projektu budżetu miasta Płocka na 2026 rok przez komisje Rady Miasta Płocka.
5.
Przyłącza kanalizacyjne przy ulicy Południowej i Wyszogrodzkiej.
6.
Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2025-2051 (druk nr 348),
2)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na rok 2025 (druk nr 349),
3)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości (druk nr 336),
4)
zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia poręczenia finansowego dla Agencji Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o. z tytułu zaciągnięcia kredytu długoterminowego w Banku Polska Kasa Opieki S.A. na realizację przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i nadbudowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Królewieckiej 18 w Płocku” (druk nr 337),
5)
zmieniająca uchwałę w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 338),
6)
ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia dla Prezydenta Miasta Płocka (druk nr 346),
7)
uchylenia uchwały Nr 254/XIV/2025 Rady Miasta Płocka z dnia 22 maja 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Płocka dotyczących lokalizacji Centrum Integracji Cudzoziemców (druk nr 327),
8)
zmiany uchwały nr 255/XI/2025 Rady Miasta Płocka z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie określenia zadań rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz przeznaczenia na nie środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rok 2025 (druk nr 328),
9)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Płocka oraz wysokości stawek opłat za parkowania pojazdów samochodowych i opłaty dodatkowej, sposobu ich pobierania oraz wprowadzenia opłaty abonamentowej (druk nr 344).
8.
Zakończenie posiedzenia.