« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacja na temat rozstrzygniętych na 2024 rok otwartych konkursów ofert dla organizacji pozarządowych – porównanie z rokiem 2023 (które organizacje i na jakie projekty otrzymały dofinansowanie, kwoty dofinansowania, które organizacje i dlaczego nie otrzymały).

5. Raport z wykonania Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2025 i efektów jego realizacji za 2023 rok.

6. Opiniowanie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:

1) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2024 -2050 (druk nr 73),

4) szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu zapłaty lub rozkładania na raty spłaty oraz niedochodzenia należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym i niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, przypadających Gminie – Miasto Płock lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy de minimis i pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc de minimis lub pomoc publiczną oraz wskazania organów i osób do tego uprawnionych (druk nr 67),

5) ustanowienia stypendiów artystycznych Prezydenta Miasta Płocka dla młodzieży oraz nadania regulaminu konkursu o przyznanie stypendiów artystycznych Prezydenta Miasta Płocka dla młodzieży (druk nr 68),

6) dokonania oceny stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego i zabezpieczenia przeciwpowodziowego miasta Płocka (druk nr 69),

7) WRZUTKA: w sprawie przyjęcia pracy stałych Komisji Rady Miasta Płocka na okres od sierpnia do grudnia 2024 roku (druk nr 70),

8) WRZUTKA: w sprawie przyjęcia ramowego planu pracy Rady Miasta Płocka na okres od sierpnia do grudnia 2024 roku (druk nr 71).

7. Sprawy różne.

8. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej