Porządek obrad
1.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
2.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej z 23 kwietnia 2025 roku.
3.
Informacja na temat przyznanych i rozliczonych dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków za lata 2019-2024.
4.
Efektywność energetyczna oświetlenia miejskiego: koszty, liczba lamp energooszczędnych, plany rozwoju.
5.
Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2025-2051 (druk nr 269),
2)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na rok 2025 (druk nr 270),
3)
zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 257),
4)
podniesienia wysokości świadczeń przysługujących rodzinie zastępczej i prowadzącemu rodzinny dom dziecka, wysokości pomocy na kontynuowanie nauki oraz ustalenia kwot dofinansowania, świadczeń oraz środków finansowych przyznawanych w oparciu o art. 83 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (druk nr 268),
5)
przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Płocka dotyczących lokalizacji Centrum Integracji Cudzoziemców (druk nr 256).
7.
Zakończenie posiedzenia.