« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie protokołu nr 4/2024 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka z 17 września 2024 r.

3. Omówienie projektu uchwały na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w sprawie pozostawienia bez rozpatrzenia skargi na Prezydenta Miasta Płocka z dnia 14.12.2022 r. dotyczącej zalewania wodami opadowymi posesji przy ul. Głowackiego w Płocku.

6. Petycja z dnia 09.08.2024 r. (wpłynęła elektronicznie do Urzędu Miasta Płocka w dniu 09.08.2024 r.) w sprawie uchwalenia aktu prawa lokalnego „Zasady budowy i użytkowania przystani wodnych na terenie miasta Płocka”. – kontynuacja.

7. Petycja z dnia 25.09.2024 r. (złożona podczas sesji Rady Miasta Płocka w dniu 26.09.2024 r.) w sprawie sprzeciwu i braku zgody na powstanie zakładu pogrzebowego w Płocku przy ul. Gierzyńskiego 29.

9. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej