« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Informacja o pozyskanych i wykorzystanych środkach unijnych w latach 2014-2024.

4. Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:

3) przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Płocka dotyczących projektu uchwały w sprawie zmian w Statutach Osiedli Miasta Płocka (druk nr 111),

6) sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy-Miasto Płock oznaczonej jako działka nr 62/19 i działka nr 62/20 o łącznej powierzchni 0,2329 ha położonej w Płocku przy ul. Targowej, na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego (druk nr 105),

7) wyrażenia zgody na złożenie przez Gminę-Miasto Płock wniosku o dofinansowanie na konkurs oraz przyjęcie do realizacji przedsięwzięcia polegającego na wymianie źródeł ciepła i poprawie efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych (druk nr 109),

8) wyrażenia zgody na realizację przez Gminę-Miasto Płock projektu pn.: „Szansa na sukces” współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 (druk nr 110),

10) wyrażenia zgody na udział Gminy-Miasto Płock w projekcie partnerskim pn.: „Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 (druk nr 113),

11) przyjęcia Programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok (druk nr 117).

5. Sprawy różne.

6. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej