zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Miasta Płocka
Komisja Kultury, Sportu i Turystyki
12 Posiedzenie w dniu 16 kwietnia 2025, godz. 15:30
w Urzędzie Miasta Płocka, Aula, I piętro, pl. Stary Rynek 1
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miasta Płocka
Porządek obrad
1.
Przyjęcie porządku obrad.
link do transmisji
Głosowanie jawne
(sprawdzenie obecności)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie porządku obrad.)
2.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka z 19 marca 2025 roku.
protokół KK 19.03.2025 (0,16MB)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Kultury, Sportu i Turystyki...)
3.
Informacja na temat systemu szkolenia młodzieży w piłce ręcznej – Stowarzyszenie Kultury Fizycznej „Wisła Płock”, Płock Akademia Piłki Ręcznej, MMKS Jutrzenka Płock i MUKS 21 Płock.
pismo (0,12MB)
System szkolenia w piłce ręcznej (4,18MB)
4.
Opiniowanie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2025 -2051 (druk nr 253),
druk nr 253 (5,36MB)
Głosowanie jawne
(zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 202...)
2)
zmieniającą Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na 2025 rok (druk nr 254),
druk nr 254 (5,17MB)
Głosowanie jawne
(zmieniającą Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na 2025 rok,)
3)
odwołania opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Płocka (druk nr 241),
druk nr 241 (0,29MB)
Głosowanie jawne
(odwołania opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Płocka (druk nr 241),)
4)
wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Płocka (druk nr 242),
druk nr 242 (0,53MB)
Głosowanie jawne
(wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Płocka (druk nr 242),)
5)
nadania medalu ”Zasłużony dla Płocka” Panu Ryszardowi Olczukowi (druk nr 243).
druk nr 243 (0,41MB)
Głosowanie jawne
(nadania medalu ”Zasłużony dla Płocka” Panu Ryszardowi Olczukowi (druk...)
5.
Sprawy różne.
6.
Zakończenie posiedzenia.